Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Jednoduchá dipólová anténa pro domácí použití. Maximální zesílení přijímaného signálu 18 dB, filtr proti nežádoucímu šumu, lze připojit jak k televiznímu přijímači, tak k set-top boxu, vertikální i horizontální polarizace. HDTV/UHF/VHF.
můžete mít 28.5.
Aktivní pokojová anténa se zesilovačem a s filtrem pro redukci šumu. Mnohosměrný příjem. Dodáváno včetně napájecího adaptéru. Pásma tuneru: UHF, HDTV. Moderní design. Možnost připevnění na stěnu.
můžete mít 28.5.
Aktivní pokojová anténa se zesilovačem, filtrem pro redukci šumu a s proměnlivým ovládáním zisku. Dodáváno včetně napájecího adaptéru. Pásma tuneru: UHF, VHF, HDTV a FM. Moderní design.
můžete mít 28.5.
Aktivní pokojová anténa se zesilovačem a filtrem pro redukci šumu. Dodáváno včetně napájecího adaptéru. Pásma tuneru: UHF, VHF, FM a HDTV.
můžete mít 28.5.
Aktivní pokojová anténa se zesilovačem, filtrem pro redukci šumu a s proměnlivým ovládáním zisku. Dodáváno včetně napájecího adaptéru. Pásma tuneru: UHF, VHF, HDTV. Moderní design.
můžete mít 28.5.
Extrémně tenká aktivní DVB-T anténa. Moderní hladký design, proměnlivé ovládání zisku, pokročilý filtr 4G/GSM **zabraňuje rušení z mobilních zařízení, pásma tuneru UHF a VHF, napájení dodávaným adaptérem.
můžete mít DNES
Aktivní pokojová anténa se zesilovačem a filtrem pro redukci šumu. Anténu lze využít nejenom v domácnosti, ale je ideální i pro použití v karavanu, obytném vozu i na lodích. Dodáváno včetně napájecího adaptéru. Pásma tuneru: UHF, VHF, VKV.
můžete mít 28.5.
PHILIPS SDV5231/12 POKOJOVÁ ANTÉNA
můžete mít 30.5. - 31.5.
Digitální televizní anténa se zesilovačem určená pro vnitřní i venkovní použití. Zisk 40 dB. UHF/VHF/FM pásma tuneru.
můžete mít 28.5.
Televizní antena digitální Philips SDV5300/12, černá
můžete mít 3.6. - 5.6.
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.